Шинні опори скляні ШОС-10 на напругу 10 кВ для кріплення двох алюмінієвих труб жорсткої ошиновки
Шинні опори ШОС виготовляються в кліматичному виконанні УХЛ, категорії розміщення 1 по ГОСТ 15543.1-89 і ГОСТ 15150-69, при цьому:
На этом сайте вы сможете купить ШО по доступной цене, высокого качества.
висота над рівнем моря не більше 1000 м;
товщина кірки льоду не більше 20 мм;
швидкість вітру при ожеледі до 15 м / с;
швидкість вітру при відсутності ожеледиці до 40 м / с;
верхнє значення температури навколишнього повітря плюс 40 ° C;
нижнє значення температури навколишнього повітря мінус 60 ° C.
Навколишнє середовище не вибухонебезпечне, зміст корозійно-активних агентів повинно відповідати атмосфері I і II по ГОСТ 15150-69.
Розшифровка умовного позначення шинної опори:
ШОС - Х1 - Х2X3 - Х4 УХЛ 1
ШОС -товарні знак шинних опор із загартованого скла, Х1 номінальне напруга в кВ, Х2 - індекс позначає Типовиконання шинної опори (С- кріплення двох алюмінієвих круглих шин), X3- умовний діаметр алюмінієвої шини, Х4- ступінь забруднення по ГОСТ 9920, УХЛ - кліматичне виконання по ГОСТ 15150, 1 категорія розміщення по ГОСТ 15150.
Приклад умовного позначення типовиконання опори на напругу 10кВ з ізоляцією ступеня забруднення 2 для жорсткого кріплення круглої алюмінієвої шини діаметром 100 мм, при її замовленні і в документації іншого виробу:
Застосування загартованого скла дозволяє виключити виникнення мікротріщин властивих електротехнічного фарфору і відповідно виключити можливість втрати електроізоляційних властивостей. При втраті ізоляційних властивостей ізоляційного тіла в результаті механічної дії або електричного відбувається руйнування загартованої скляної деталі.
Скляна електроізоляційна деталь руйнується на велику кількість малих осколків тим самим ідентифікуючи вийшов з ладу ізолятор. Зруйнований залишок електроізоляційної скляній деталі продовжує зберігати механічну міцність до 80% від максимальної величини руйнівного навантаження. Це дозволяє при експлуатації в колонках даного ізолятора продовжувати якийсь час експлуатувати його до планової заміни. Збереження механічних властивостей ізолятора має істотну роль при оперативних роботах персоналу станції.
Так як основна кількість поломок опорних стрижневих ізоляторів на підстанціях відбувається під час олператівной роботи (змикання, розмикання ножів роз'єднувача та ін) то збереження механічних властивостей ізолятора без падіння шин на землю є додатковим фактором охорони праці при проведенні робіт. Швидка візуалізація вийшов з ладу ізолятора дозволяє оперативно вжити заходів щодо заміни та знизити час відключень. Відсутність зварних швів у фланцях дозволяє застосовувати опори в умовах низьких температур Сибіру і крайньої Півночі.
Шинні полімерні опори ШОС-10 піддаються приймально-здавальним випробуванням по 8-й показниками, що включає:
додаток випробувальної сили на вигин, контроль прогину, контроль відсутності пластичної деформації;
додаток випробувального крутного моменту протягом 1 хв., контроль кута закручування, контроль відсутності пластичної деформації при крученні;
додаток випробувального змінного короткочасного напруги в сухому стані;
випробування зразків від партії до руйнування на вигин, крутіння, розтягнення;
випробування зразків від партії ізоляторів шляхом кип'ятіння в солоній воді протягом 42 годин з подальшим додатком імпульсів напруги з крутим фронтом, що імітує розряд блискавки;
термомеханічні випробування чотирьох циклів по 24 години охолодження до 60 градусів і нагрівання до 50 градусів з одночасним додатком механічної руйнує сили.