Музей Оранжери
Сад Тюїльрі вельми популярний серед місцевих жителів і гостей Парижа. По-перше, розташований він в самому серці Парижа, а по-друге, поблизу нього розташований, найбільш відвідуваний, мабуть, музей світу - Лувр. Плюс до всього, є тут ще одна будівля, що збирає шанувальників привертає імпресіонізму з усього світу - це музей Оранжереї.
Битва экстрасенсов 19 сезон смотреть абсолютн бесплатно прямо сейчас!
З назви музею можна зрозуміти, що розташувалася його експозиція в оранжереї. Його засновником вважається архітектор Фірміні Буржеуа. Спочатку колекція картин зайняла стару імператорську оранжерею палацу Тюїльрі. Вперше відвідувачі гуляли тут в 1927 році. За другою версією походження пам'ятки, ім'я музею подарували численні апельсинові дерева навколо будівлі. Обидва варіанти приймаються і мають право на існування, адже в перекладі з французької мови, «оrangerie» означає і теплиця для апельсинів », і« оранжерея ».
Музей Оранжереї в Парижі став справжньою меккою для поціновувачів творчості імпресіоністів. Відомі на весь світ імена Ренуара, Пікассо, Моне, Модільяні, Дерена, Сезанн, Утрилло, Сутін, Руссо, Гійом прикрашають таблички під чудовими полотнами початку XX століття. Це і їсть експонати музею. Тут можна побачити знаменитий «Нотр-Дам» Моріса Утрилло, а також його роботу «Вулиця Мон-Сені», оголені гілки дерев якої вплітаються в глухе сіре небо над безлюдною бруківці. Портрет Коко Шанель написаний Марі Лорансеном представляє напівоголені Grande Mademoiselle, ледь прикриту драпіровками. Поза її замислена, погляд майже тужливий - це видає видатну особистості, яка була звичайною, але не дуже щасливою жінкою. А як незвичайні невеликі пейзажі Поля Сезанна «У парку Шато Нуар» або «Пейзаж з червоним дахом». Його соковиті, яскраві фарби додають кольору і світла часом такого сірому світу.
Головною гордістю музею є овальний зал, відведений великому Клоду Моне з його «Латаття». Тут можна насолодитися красою восьми величезних панно, написані майстром за останнє десятиліття свого життя. Малюючи їх, він вже практично втратив зір. Передавши їх в дар Франції, майстер заповів ніколи не розділяти їх. Остання воля головного імпресіоніста була виконана. Сьогодні всі роботи зібрані в одній експозиції і демонструються в окремому відведеному для них залі із закругленими стінами. Зі стелі сходить рівне світло, який в доповненні з блідою сірувато-лілового гамою приміщення є найкращим фоном для робіт Моне. До цих квітів художник відчував особливі почуття, він писав їх все життя. Серед великоформатних панно, виставлені в музеї Оранжери в Парижі, такі роботи: ставок з лататтям, японський місток і верби, які росли на березі в саду художника в Живерні. Куратор музею називає цей зал «Сікстинської капелою імпресіонізму».